Direktlänk till inlägg 7 december 2017

Regn o utflykt till värtan

Av anonym anonym - 7 december 2017 22:45

mitt lilla ❤️ Mådde bättre i dag men mycket hosta hade ännu och nös väldigt mycket också gjorde han.

dåligt väder i dag regn lite smått snö på morgonen var det men som försvann med regnet .

skulle ta en promenad med honom i dag så av vaktade tills  det hade sluta regna överhuvdtaget sen klädde vi på oss och drog ut och en tur till värtan också bestämde mig att betala avgiften som var kvar också så klart.

var inne på dating sidan där jag hittade några intressanta killar men nackdelen var att dom bodde långt bort som inte kändes så väldigt bra fnackdelen var detta som sagt.

men samtidigt behöver jag ju en pappa till mitt lilla ❤️ Som kan finnas där varje dag dygnet runt också.

så 2,st var  egen företagare en här i Sthlm och den andra bodde tyvärr i Västernorrland 🙁 grymt snygg måste jag säga att han var dock tänker jag inte gå in på hans namn så han i västra Norrland för p och den andra här i stan för m  gissar på att det kommer bli mycket skrivande om dom också så klart.

men märktes att båda var intresserade av mig  på ett sätt skulle det va skönt att komma bort från stan ni vet varför som sagt och på ett sätt inte.

så när jag var ute med ❤️ Så tog jag en rejäl funderare på det hels beslöt mig för att ge den som vi kallar m mitt nr som jag aldrig Gör så snabbt men för denna gång sa också att det är lättare ha kontakt med då.

sen resten av kvällen så blev det gosa med skrutten se på lite på hans favoriter.

och inte nog med detta så då hörde en 6 år yngre kille av sig som var pt på sats men inte dom anläggningar som man själv går och tränar på dock kändes lite för ung för mig.

med tanke på att jag är rätt kräsen på detta angående ålder men säkert kanon som kompis och när man behöver tips och råd om saker inom träning.

vet ej hur min skrutt skulle ta detta som sagt om jag skulle bli ihop med en 6 år yngre kille helt ärligt.

men den här m intressera mig lite i allafall.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Måndag 18 mars 23:31

Sov gott både jag och minis i natt. Trodde jag inte skulle få i väg honom till förskolan eller med tanke på att han har en vecka hemma. Solen sken i dag och han kom upp endå var väl bara ytterkläderna så som man fick klura lite med. Sen var jag up...

Av anonym anonym - Söndag 17 mars 23:04

Somnade om efter att minis och sambon hade klivit upp oct hade somna om och vaknade av att det var nått dröm om att jag åt frukost vid st Görans ungefär . Skulle ha gått på Zumban i dag men blev ej så så ska försöka i veckan och nu komma i gång inna...

Av anonym anonym - Lördag 16 mars 23:00

Upp till Fridhemsplan och handla bestämde mig. Så solen sken lite förtillfället . Så vi bestämde oss att gå och jag hade ju min plan angående stativet som jag var / är intresserad av. Så först in till öob sen där på till Claes Ohlsson också för at...

Av anonym anonym - Lördag 16 mars 00:04

Sovit så där hade ett mini anfall Fattade inte varför jag hade så hög puls eller. Minis vakna på gott humör men ville inte komma upp så han fick ligga där så länge han kände . Vädret absolut inget kul eller små regn och jag skulle börja planera ...

Av anonym anonym - Torsdag 14 mars 22:47

Sovit gott har vi jag och minis. Minis hade lite jobbig stund innan han kom i den riktigt djupa sömnen med att hosta och gråta. Skulle ha gått till tandläkaren i dag men barnvakten hade glömt tiden så jag blev Strand satt också . Minis var en komb...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards