Alla inlägg den 13 december 2017

Av anonym anonym - 13 december 2017 21:44

Nu befinner vi oss på Teneriffa i dag runt 23 grader varmt och kombination med regn och sol också.
Resan gick trots att mitt lilla ?? var övertrött hela vägen och flyget var försenat med en timme också som var pga vädret också så klart.
Så en timme extra .
I dag vaknade vi alla runt halv tio mitt ?? väckte mig med att slänga ett äpple som han hade ätit nästan helt upp.
Och sen också mitt lilla ?? kanin också som han alltid gör.
Först ut till banken med systersonen och sen till mini shoppen och handla vatten också till oss alla.
så ut till lekparken systersonen skulle göra lite saker kolla in nån midijeväska jag och mitt ?? var i lekparken en stund .
Mammsen hade vart till kina butiken och handla så hon mötte upp oss.
Bestämde oss för att käka lunch på pizzeria som låg i närheten.
Och sen också ner till stranden och kolla var ju som vanligt röttflag också.
Handla vart med om en liten regnskur också så klart .
Och nu alla trötta förutom jag och den ända som är vaken också så klart då.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards