Alla inlägg den 4 januari 2018

Av anonym anonym - 4 januari 2018 22:00

fick i dag lite meddelanden av mitt ❤️ Pappa och fick lite av den feelingen att han har känslor kvar för mig kom lite som orden jag saknar dig och sen lite ❤️.an titt som tätt.

dagens planer var egentligen att gå city gross men så blev dock inte fallet alls regnade och höll på.

och regnat har gjort sen igår kväll också .

och mitt lilla ❤️ Väckte mig 07:12 också sen .

sen upp till fridhemsplan och handla sen där på  så kom en köpare som skulle ha sina muggar allt vad hon nu hade. Estämt sig för att köpa.

så vi möttes utan för porten så följde hon med in sen såg flygeln som hon också smått blev intresserad av också så klart men berätta att den redan låg på försäljning eller närmare att mammsen hade givit sitt medgivande på den.

annars i dag har vart en lugn kväll prata c och bf också angående om attt baka till mitt ❤️ Födelsedag kalas också som kommer att vara den 27 januari eftersom det datum han fyller visar sig vara en vardag också.

så bestämde ändra datum på kryss ingen också så flyttade den i början på februari stället och utan extra kostnad så det kändes bra också men känns lite som att min kompis velar med att åka så börjar fundera  om kompisen inte rikt vill  eftersom jag ändra datumet plus till veckan efter i stället tänker fast min kompis som allé vara medianter kom eller verka på att komma till Helsingfors g luka bra attt fråga nån annat kompis om hänga med än som vara 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards