Direktlänk till inlägg 14 januari 2018

2 farmödrar & 2 fastrar!

Av anonym anonym - 14 januari 2018 23:55

jag var smått nervös och frustrerad på morgonen eftersom vi skulle få gäster i dag från pappans sida också mitt lilla ❤️ Farmor och lillemans faster med sin lilla son och dom 2 andra var då mitt lilla ❤️ Pappas farmor och faster ville väl veta vilka vi är och plus lite andra saker också ni som läste min blogg under gradiviteten vet vad jag pratar om och hur jobbig det var tills pappan faktiskt ville träffa sin son in the real life också.

mammsen gav mig en massa skit för det ena till andra och hon vägrar inse att jag har känslor och hur jag kan känna mig på vissa punkter också så klart.

men hon gick ut ett tag i allafall medan jag var ledsen och plus blivit kritiserad av henne eller som hon alltid gör.

bara för att jag är en egen person har mina egna behov ser saker på olika sätt som måste då ta upp för den här surgubben som jag har med att göra.

men som jag var mest nervös över det var att mitt ❤️ Farmor nämnde att dom här 2 är rejäla pratkvarnar som sen mär dom kom visade sig inte betedde sig som .

men det var trevligt i allafall ❤️ Fick en jätte lastbil och en mindre lastbil också brandbil av dom här två .

och fastern som lilleman har hade ju med sig sin lilleman och det var allt en riktig sötnos också nyfiken skulle lastbilarna och andra leksaker  också Som mitt ❤️ Har.

blev lite prat om barn och jag känner verkligen över nu vilket sug jag har för en till liten menar verkligen det också så klart kollar på redan nu på en ny bugaboo vagn med med rosa sufflett och denna chassi är då en donkey vagn också som jag hade tänkt mig från början också. 

men riktigt sugen på att bli gravid igen är jag nu till max 110 % också vill verkligen att mitt ❤️ Ska ha ett syskon också så klart.

så är det i allafall och inget jag hittar på eller men denna gång så kommer jag att träna under gradiviteten både bra för mig o bebisen tagga ner lite under största risken för missfall så klart och sen i slutet och självklart variera dessa med promenader och kanske be nån av dom här pt. N att komma med rår med förlossningen .👍

med att bara äta nyttiga saker också klart och ingenting mera än detta så klart.

blev sen nästan genast direkt tjafs också efter att dom hade gått också igen mellan mig och mammsen och självklart skulle hon säga saker som hon påstår inte stämmer men fattar dock inte hur det känns på min insida .

från o med som hämnd så tänker jag bli vegan eller tillfällig vegan och laktosfri mjölk är så less på hennes betende mot mig. Och självklart så säger jag i från om jag inte känner att det är ok med något så tar hon inte det på allvar bara nonchalerar det hela i stället .

och sen hur vi har oliKa sTN på mat också som gör att mitt sabbas en del pga detta.

våra smaker på mat har ändrats utom ordentligt genom åren med hon håller sig till det vanliga och medan har börja falla för mera veganska frys produkter som hon tycker smaka skit medan något som jag inte ett dugg gör.

som hon närmste är missnöjd med i stället med andra ord.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Av anonym anonym - Torsdag 21 mars 23:59

Sovit minis oxgäh planerarr. Ansikts. Mansk puré & cafe 2 gånger i veckan olika masker Ögonask pure & cafe 2 gånger i veckan Ansikts olj ivy Aia 2 gånger i veckan Ansikts kräm ivy aia varje dag morgon make up /kväll ha huden fuktat o torkat ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards