Alla inlägg den 15 januari 2018

Av anonym anonym - 15 januari 2018 23:15

i natt så hade jag jätte svårt att sova  går dock inte att beskriva men sov dåligt i allafall vakade till halv tre ungefär.

i dag till läkaren för mitt konstiga sår som jag har eller fick på Teneriffa resan .

och mitt lilla ❤️ Fick vara hemma i dag också hade lite snuva  så man valde att avvakta med att han fick vara hemma i dag.

hade tänkt mig att gå till gymmet innan läkaren men inte så så i morgon i stället.

❤️ Har vart ganska vild i dag och ganska aktiv när jag inte har fått göra som han har behövt.

men klockan ett så då kom jag i väg till min husläkare också så klart 🙂.

och dock vet jag ej hade hoppas på ett allergi test men där fick jag kan man nog .

hem vägen blev ner till Willys och handla lite vegeanska produkter och det som brukar plus 2 nya produkter 1 som är till för sås och sen det andra var veganska kebab bitar i vegetarisk /veganskt .

så får se hur dessa är.

tänkte börja med detta i morgon.

sen på kvällen så vad jag och kollade upp och plus att jag gjorde en liten ändring också på bokningen på tallinksilja kände att jag inte vill åka med gift person så ändra till en annan kompis i stället som är singel och inte är gift och som kanske inte tänker på att vara otrogen i stället.

så ändra detta hämtade upp klarinetten damma av så att får  ort i den snabbt av med cfterom jag vill bli av med den fort hoppas jag.

annars lugn kväll kollat med ❤️ Stadshjältar som han tycker mycket om.

Av anonym anonym - 15 januari 2018 22:45

    denna vecka måste absolut få bra svar på denna nu andra veckan i rad som det har vart lite fusk på att röra mig inte alls bra måste jag allt säga.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards