Direktlänk till inlägg 20 januari 2018

Gymmet & positiv nyhet som gjorde mig glad!!!

Av anonym anonym - 20 januari 2018 23:00

hade en ganska seg uppgång trodde klockan var 10:00 men bara 07:30 när mammsen och mitt ❤️ Kom in till mig frukost hade redan fått i allafall.

som jag berättade lite om igår att jag kände lite av hur kommer det att gå med allt som ska till ❤️ Kalas nästa helg  med det som jag planerat och tänkt.😱

men vad gör man inte för sitt ❤️ Som sagt innerst inne.

men när jag la mig igår så kände jag mig helt slut nästan så att man orkade knappt nånting också.

och som nu i morse gjorde att jag var helt out att orka mig upp också till och med men kom upp satte i gång kaffe vatten och kokade gröt till mig hade innan min frukost satt i gång ❤️ Favorit program också så klart.

men mammsen fick sova tills att jag skulle gå så lagade jag kaffe pt henne och frukost.

sen gick jag till gymmet  ett väldigt behagligt väder var det också  och plus grader också dock inte halt som jag allt trodde skulle bli också när jag kollade på vädret nu igår innan jag somnade också.

men sol och underbart väder plus grader också var det så klart  var ganska svettig när man kom fram.

men var i god tid och inget ha bråttom eller skönt .

så hann köra lite crosstrainer en stund så man var lite svettig när man gick till sal 1 för danspass den sortens gruppträning .

medan vi väntade så var det en annan deltagare som frågade tjej varför hon hade olika outfits varje som exempel på det hela då att en lort halv vid kjol med linne och något mag tröja med ärmar ströspela ganska mycket 80-90 tal i det hela med matchande skor till och blev en väldig diskution om det hela roligt att lyssna på men kan dock inte vart så skoj för henne i allafall .

men verkade inte illa ta illa vid sig av detta .

passet gick bra och hängde med dubbelt böttre denna gång än vad man sist gjorde. 

Efter passet berättade instruktören att han skulle börja ha en dansklass på sats brommaplan det gjorde mig väldigt glad med tanke på att man kanske måste vara hemma en lördag men så kan man gå dagen där på hans klass det är ju perfekt.

hemma sen bara myst med mitt ❤️ Utom ordentlig och kom i väg ut också.

var ner till parklerken med ❤️ Och mammsen kom senare och sen blev riktigt kallt till kvällen frös bra om händerna också gjorde man 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 18 april 23:15


Hade ett litet mini anfall i natt men gick visst snabbt över. Större sonen var hemma i dag hade haft lite feber i natt också så han var hemma i dag. På morgonen kom det ett meddelande först av nån som jag inte kände igen. Över huvudtaget men sen ...

Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards