Alla inlägg under februari 2018

Av anonym anonym - 28 februari 2018 23:40

mitt ❤️ Väckte mig i morse med att ge mig rakt på käften i dag som inte alls var rolig alls måste jag säga och inte skönt eller .

men sen gick det bra i allafall rena yrvädret ute också var det också och mycket snö också.😱😱

det är något som jag nu har ledsna på också måste jag säga.

men att lämna ❤️ Gick bra trots våran fight på med ytterkläder som vanligt också.

sen tjafs om det här med så kallad förvaltare som jag är väldigt förbannad och smusslandet bakom ryggen på mig också så klart som exempel dom här jag kallar städgubbar.

som den ena till den andra bara missuppfattar saker när man säger saker .

men var och hälsade på mig syster men såg nog att var lite bättre men inte på det sätt som det sKa vara.

men var en trevlig prat stund i allafall och skönt att se henne så klart också.

så sen till gymmet höll på att halka på vägen.

men blev som vanligt med 6 pass.

sen när jag kom hem självklart med tjas pga av det ordet förvaltare  eftersom jag känslig mot detta Som denna inte begriper ocssl 

 öööö

Av anonym anonym - 28 februari 2018 08:05

Av anonym anonym - 28 februari 2018 08:02

Bild 1 förra veckan jämförs bild ( start)

Igår togs denna bild

Av anonym anonym - 27 februari 2018 23:28

när jag vaknade i morse sovit först och främst super gott måste jag säga trots att det kändes tomt utan älsklingen så klart för det gjorde det.

men mitt lilla ❤️ Väckte mig med att säga baiom som han kallar det i stället för bajskorv.

så putsade och satte på honom byxorna igen för han inte skulle frysa om benen men om tassarna gjorde han detta i allafall.

han ville bara ha knäckebröd och mjölk också ingen gröt kanske nu ledsna på den  får ju varje morgon gröt kanske som jag måste ta Time out från vissa saker.

och världens elände där ute också blåste det snöade väldigt rejält också hade verkligen ingen lust att gå ut måste jag säga att det var  tror dessutom att mitt lilla ❤️ Var inte eller så pigg på detta med att gå ut så han ville i morse åka vagnen i stället än att gå eller åka pulka det skulle jag inte eller helt ärligt om jag hade vart i lilla ❤️Kläder som sagt.

efter detta gick jag tjuvkikade genom fönstert och såg mitt Milla ❤️ I backen med att åka åklapp stjärtlapp låter så töntigt på någotvis ett ord som lät bättre på sin egna uppväxt.

 Dock inte längre lite gamal modigt som sagt.

sen blev jag försökt övertalad bli övertalad att hälsa på syrran men för en gångs skull så sa jag nej att denna gång får mammsen att gå för jag behövde mer i formation om hur hon var/är innan jag går dit för att känna mig lite tryggare  efter allt som har hänt.

sen gymmet och blev där 2 timmar riktigt skönt var det också och fortsätta så i 2 timmar o 5-6 pass varje vecka.

så innan jag gick blev jag tvungen att ta på leggings och en tunn lång tröja under mina vanliga kläder - 12 är inuet direkt att leka med eller.

så kändes ganska konstigt att ha extra kläder måste jag säga att det var.

men gick i allafall bra på gymmet också så klart.🙂

solen sken men kom lite svaga snö byar då och då dock ej som morgonen i allafall.

hörde hörde av mig efter att ha hört mig till tönt förvalTate efter har kollar mitt konto och så att det fattade pengar skrev jag dessa saker eftersom jag nu har ledsna känner bara iakttagen .

1. Angående om mötet i morgon

2. Tror han tar pengar  från mitt personkonto.

Och bad honom att Sluta bestämma saker mot vilja också.

man måste själv vilja om allt ska och inget som kan göra åt en.

något som han inte kan bestäma mot något sorry men så är det 😡

detta går jag inte med på alla.

 

Av anonym anonym - 26 februari 2018 23:53

hade sov morgon i morse trots att älsklingen väckar klocka började skrika men begrep nada så jag somnade om en stund tills att det var något som började pussa på mig så då började smått vakna till liv också.

så blev det lite morgon mys blev det i allafall .

men bara mysigt det med sin älskling så klart ska väl inte säga något annat än detta  plus att det är mellan mig och älsklingen så det håller jag privat om vad vi gör så det får respektera i allafall kan man väl säga egentligen enligt mig och honom.

men vi kom upp 11:00 ungefär var det drack kaffe och åt frukost .

är verkligen så glad över hans förändring som bestämde sig för och mignaden och beslut mm som hade ganska svårt och tro på skulle inträffa men som nu gjorde detta också.

verkligen en helt annan person sen tidigare stolt över honom min älskling.

men bara en mys dag i dag innan bestämde mig att åka hem så att mitt ❤️ Inte skulle bli för orolig av sig trots att man har haft kontant via FaceTime med dom hela helgen i går I stort sätt.

men hann duscha och tvätta håret också än vad man gjorde tidigare eller förgår men då var det bara kroppen som man sköljde av i stället.

men märkte sen vid tunnelbanan att jag inte skulle hinna hämta mitt ❤️ Vid 15 tiden nått mammsen ändå fick göra.

men hemma halv fyra och själv klart tjafs när jag fick veta att så kallade förvaltaren skulle komma på onsdag och larva sig tro det går att hjärntvätta /lura mig som aldrig kommer att gå eller.

bryr mig inte om han tycker jag snorig eller inte jag markerar närmare vad jag vill och inte vill låter mig inte bli överkörd det räcker nu för min del med sånt vart dåligt behandlad o lögn aktiga saker så att detta räcker nu fått nog av detta nu.😡😡

han borde hålla sig till militär i stället än att störa privata som man själv måste bestä och ingen annan åt en.

haft mys med mitt lilla ❤️också en stund innan nej tack.

tål ej folk som kör över sorry SJ.

sånasake

Gör

jag klarar mig själv och vill.

 

Av anonym anonym - 25 februari 2018 23:47

   

Av anonym anonym - 25 februari 2018 23:43

     

Av anonym anonym - 25 februari 2018 23:33

sov som en stock i natt efter nattens mys kan man väl säga och träningsvärk.

tills jag vaknade av att min älskling började snarka 😱😱 han som sa att han aldrig tar och gör detta eller så nu blev det bevis.

hade lite morgon mys som en kompis blev lite avis på också han o hans sambo har glidit från varandra tyvärr.

men mysade länge också gjorde vi.

sen käkade frukost och sen kollade min älskling ut och det snöade som jag dock inte ville tro på eller.

så gick ut på balkongen och tittade.

men klädde på oss gjorde oss i ordningen också.

min vännina tog kontakt med mig och frågade hur det gick med allting så berättade för henne .

lite saker.

sen blev det en fika på espresso house också en frapino påminner om frappe latte på Teneriffa ur god men måste vara försiktig med att dricka den.

sen prata med mitt lilla ❤️ Också gjorde jag precis som igår också som jag lovade denna den.

sen till Ikea och titta en sväng också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards