Alla inlägg den 4 februari 2018

Av anonym anonym - 4 februari 2018 23:30

börjar med att skriva så då kan inte släppa det här med syrran och det hon berättade eftersom det är inom familjen så får ni respektera detta och acceptera att jag inte går in djupare på detta eller plus respekt för dom andra familj medelemarna så klart.

så går ej djupt in på detta bara grundlig i så fall.

men det sista so

 sa till mig var att hon hade bara en månad att leva kanske mindre t o m hur hennes röst tonvar väldigt aggressivt mm var det.

bust detta som jag inte kunde alls släppa men hade tiren att kunna sova i allafall .

mitt lilla ❤️ Väckte runt 07:40 i morse så var bara aTT gå upp ville se lite på tv medan jag ordna frukost åt mitt lilla ❤️.

gick ut i back åka åka åklapp.

underbart väder solen var framme också men väldigt kallt var det måste jag säga blev kall om fötter och händer också och ❤️ Åkte ett par varv tills att han kände sig färdig där sen gick vi hem.

lagade lunch till honom som han verkligen inte ha förutom tillbehören då i stället smått kräsen kan man säga allt.

en kompis och fråga om vi skulle ta en fiKa så bestämde mig för att gå in till stan blev bussen ändå tu

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards