Alla inlägg den 5 februari 2018

Av anonym anonym - 5 februari 2018 23:45

lätt att lämna mitt ❤️ I dag dock inte klä på honom ytterkläderna som vanligt i allafall men bara gilla läget om man säger så men men så ör det i allafall och bara gilla läget men det ända jag aldrig skulle kunna göra är att slå mitt ❤️ Det är fel och omoget gjort och då har man väldiga problem också om man utgör sånt.

men i allafall bra lämna ❤️ Gjorde det.

själv sov jag lite oroligt i natt också  som mitt ❤️ Också  hade gjort.

åt frukost var lite finnan la in lite annonser på dom sidor jag är medlem på.

hittade ett sl kort som jag la  ut och en som fick svar på och som en senare fega ur blev inte  de. 

A om senna männska men sänkte priset och sen  

 men punkt o slut det där .

fick lite utrymme.

 Systersonen kom och trevligt o mitt ❤️ Var helt olycklig när han skulle åka hem

Av anonym anonym - 5 februari 2018 23:15

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards