Alla inlägg den 6 februari 2018

Av anonym anonym - 6 februari 2018 23:59

dagens bilder ledsen att jag ej har hunnitladda ny såna här på ett tag här.

   

   

Av anonym anonym - 6 februari 2018 23:53

vaknade ganska seg men känns som jag har någon förkylning på gång också i kroppen harkla mycket haft smått ont i halsen också har jag.

men mitt beslut så bestämde jag mig för en lång promenad i allafall fint väder och bara skönt med en snabb powerwalk också så klart solen var framme när jag gick med lite fight med mammsen .

har med gymmet att göra som vanligt jag håller på att planera in något som har med träningen och pussla ihop den mm som jag vet kommer ta ett tag eller några för att få allting aTT passa också inte tappa motivation och orka ta mig igenom detta också så klart.

ska ändra min kost från och med nästa vecka också har jag bestämt mig för också ska undersöka vissa av dessa produkter än vanligt  och ska googla lite på dom också.

dom här veganska produkterna som liknar cremefraiche och matlagnings grädde yoghurt .

bara kaffet som jag kommer köra med laktos fri mjölk och laga maträtter som jag ska ta och frysa in också.🙂

handla vegansk ost bara ära gröt till frukost också sluta med bröd konstant bara i bland när man ej har hunnit .

gör detta för att tappa kg inte för att bli vegan bara för min viktnedgångs skull som sagt.

men nu till morgon som höll på att berätta om mitt ❤️ Väckte mig som vanligt även om det tog några minuter att att komma upp och sen mitt ❤️ Envishet också Med få på honom kläder och ytter kläder.

men att lämna honom gick bra i allafall och att dom hade väldigt roligt i backen här tvärts över gatan.

sen i går hörde av sig en kille på en av mina köp & sälj sidor som var intresserad av min motions klocka en till som jag hade sen förra året var detta.

sen hörde av jag mig och sa att kunde kom till en annan mötes plats som gick bra.

lämnade mitt när hämtade klockan så fick jag en lite chok det var väldig köpare på gissar på 6-7 års ålder.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards