Alla inlägg den 8 februari 2018

Av anonym anonym - 8 februari 2018 23:30

 

Av anonym anonym - 8 februari 2018 23:00

   

Av anonym anonym - 8 februari 2018 22:00

halloj på er!!

känner mig små krasslig så man får se men ingen större lust till nån förkylning eller.

i morse kom mitt ❤️ Och vöckte mig men denna gång att klättra upp mellan benen på och lägga sig brevid och ville bara gosa en stund också innan man gick upp .

men gick bra att lämna lilleman och han skulle visst i dag var på sin förra avdelning eftersom den ena hade tagit ledigt I dag .

så han åkte på fin besök där i dag mitt ❤️.

och den här fröken som känns lite som dumförklarar mig för att man ör första barns mamma och tror att man fattar nada också över vad hon pratar om.

men ska ha ett utvecklingssamtal med henne nästa vecka och nu var hon väldigt trevlig av sig prat glad mm så hoppas det fortsätter så nu fram över också än att att försöka dum förklara mig.

vill inte gå in på namn eller första bokstav så säger bara fröken om henne .

resten av dagen så gick man ut en sväng underbart väder var det och  ☀️ Sken hela eftermiddagen till kvälls kvisten .

fick ett sms av sonen pappa ( som vill försöka igen jag känner  mig grymt tveksam) till detta helt ärligt. 

Eftersom det är han som ska komma med till Helsingfors denna gång fick som födelsedags present till honom.

men fick ett väldigt skumt sms av honom där han fråga mig hur mycket vi ska dricka hallå liksom jag dricker inga mängder alls måste jag säga typ 1-2 drinkar .

nå man får väl se om den här killen som flirta med i somras är ombord silja han åker med.

( berättade lite om den här snubben i somras lastbils chafför bor i Ekenäs i Finland barn och fru som han är otrogen mot.

så får se om han är med eller inte denna gång han åker 2-3 gånger i veckan jobbar på distans lastbils chafför.

men han var också en som drack mycket sen man lite hur det var med sonens pappa tidigare drack mycket och mängder också var detta också.

 Så frågade hans mamma om dricker mycket eller inte för att vara på säkra sidan så klart.

 Men verkade lugnt dock har jag inga känslor för honom.

 Var sen in på banken också och sätta in ett par 100.ar som reserv också på kryssningen  om dom pengar man gar i plånboken tar slut då har man på kortet i stället tänkte på detta under promenaden i dag på förmiddag.

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards