Alla inlägg den 11 februari 2018

Av anonym anonym - 11 februari 2018 23:00

  i dag blev stegen så här men måste nog säga ändå rätt så okey för att vara steg .

 

Av anonym anonym - 11 februari 2018 22:36

hemma i från helsingfors så tar och berättar lite om detta först och det som vi gjorde i helsingfors.

Innan jag skriver om nästa sak och står i rubriken här också.

bra shower inte riktigt som jag hade förvänta mig på den som var på dit vägen till helsingfors.

Och på dagen i helsingfors så då tog vi en promenad till forum köp center eftersom jag ville det .

Hade lova min lilla   köpa favorit gröten nalle puro också så tog och köpte den till honom.

Och sen till claes ohlsson och kolla på en ny eltandborste till mig.

Vädret där var då  - 6 graer kallt jämnför med hemma som då var plus grader.

Och sen vid 17 gick fartyget hemmåt.

bara slappa i sängen så länge i var i hamn ännu längtar redan helsingfors kryssning.

super bra show och måste säga att det är 3.e bästa grupp tyckte jag som har gjort sina shower bra.

Men nu till det andra och som jag har berätta lite om och som var jag tveksam och lite orolig för min ska bara klick helt och hållet.

Jag och sonens pappa har börja om och han är ju som en helt ny person och mogna och skapa sig själv förtroende och till lit på sig själv som jag aldrig för 2 år sen allt skulle hända eller.

Men allt sa bara klick på kryssning visst pratade om lite av dom saker som vi har upplevt av varandra och utvecklas ändras mm och måste verkligen säga att också har och nu till den rätta killen också är det och den  rätta kille som jag trodde på jag skulle få tillbaka och kune aldrig släppa honom och han inte mig .

och nu ett stadigt förhållande som jag hade svårt att tro på för c:a 2 år sen också som jag gör nu precis som.

Så mycket kramar och kyssar/pussar till mer det intima området också  dock går jag ej in på detaljer fel mot honom är det också att göra och har äntligen fått tillbaka den som jag faktiskt älskar och just det jag hade lite svårt att acceptera 2013 efter sambons bort gång.

Så fanns dom där känslorna där.

Och har insett att den här med våldtäkten var egentligen ingen våldtänkt närmare tvärt om ett mirakel som som jag aldrig trodde skulle inte träffa i mitt liv men som det har nu .

och visst mycket information är det ju som gubben behöver för att lära känna sin son och som jag allt ska se till att han ska börja få träffa tillsammans med sin familj som jag nu accepterar och insett mina känslor och har allt gått vidare i mitt liv med en som mogna dom här åren också.

men att han är väldigt försiktig av sig med att lära känna sin son och det är ju något som jag gjort att jag vela egentligen sen dag 1.

Pratar lite smått om att skaffa en till liten och som han nu ska vara del aktig av också från alla möten på mvc till förlossningen .

Så min gubbe har jag verkligen sakna dom år som gott men samtidigt en break som allt har behövts också.

visst ska förbereda lite saker som visst behövs för gradiviteten och folsyra som visst ska göra en kvinna lättare att bli gravid.

Så har funnit men kärlek så det var den ena punkten på min bucketlist som jag kan pricka av.

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards