Alla inlägg den 12 februari 2018

Av anonym anonym - 12 februari 2018 23:34

en sak som jag tänker ta upp nu och som jag nu kände efter ett tjafs på morgonen med mammsen så.

Och känner nu är det nog time att berätta för er läsare som läser min blogg sen dag 1 och sen nya läsare.

den här killen jag är ihop med är då sonens biologiska pappa.

För 3 år sen så var situationen annorlunda och jag var absolut den som inte ville gå i något förhållande just då eller som nu.

Och därför som gjorde att jag berätta här med tanke  tanke på bygg olyckan  och sen att det var inget förhållande som då hade fungeat

Men efter denna 2 åriga långa break som påverka en massa att man har lärt sig acceptera saken också så klart.

Som pojkvännen också har gjort nu  också  sett detta mer och mer för varje dag som går.

Så döm inte honom för detta närmare tvärt om i mina ögon hur han har utvecklas insett saker.

Men som samtidigt visste att jag trodde på honom och litade på honom också.

 

 

Av anonym anonym - 12 februari 2018 23:26

      Nu kommer jag presentera mig själv här på bild och mitt lilla   och pojkvännen.

det är 2 kort där man ser hur båda nervösa är och sen mer avslappnat efter en c:a en halv timme gissar detta på.

Han är en av dom mest kärleks fulla killar som finns som vill lära sig ha lite ansvar dock inte för mycket som han inte eller kommer att få.

Men nu är lilla familjen samlad än så länge i allafall och prata lite om en till för dom blir hel syskon då och inte halv syskon.

 

Av anonym anonym - 12 februari 2018 23:21

  med min vecko rapport är jag väldigt nöjd med måste jag allt ta och säga att jag allt är också .

trodde faktiskt att jag inte skulle få till det denna vecka.

Av anonym anonym - 12 februari 2018 22:50

mitt lilla   väckte mig och sa mamma det regnar medan man själv var helt out också.

lite sliten med andra ord alltså så gymmet blir i morgon i stället.

Men sonens gudmor hörde av sig och fråga om jag ville komma över en stund så tog och gjorde det också.

Och sen gjorde upp med pojkvännen att vi skulle ses efter att  jag hade hämta hem våran älskling från förskolan.

Sen gick jag upp till fridhemsplan och hämta pojkvännen också som hade lite ärenden till en butik där också.

Så tog och följde med dit och sen också så tog och gick hem till mig där mammsen var med mitt lilla   där han satt och tittade på youtube och sån här video dom häller upp färg och sen ska man säga efter vilken färg det är.

Men mitt lilla   lät vi vara i fred en stund också för att inte skrämma honom på något vis eftersom han inte är van vid honom och sen tvärtom.

Så visade  pojkvännen lite saker som har med barn att göra för att lära känna våran lilleman.

Men sen började det släppa så småningom lite som då är ju ett bra tecken också så klart.

Måste jag säga att det är sist blev det lite kaos när han tog och lyfte upp mitt lilla   i vagnen.

Men i dag var det lite annat som sagt märkte när lilleman började koppla av och släppa sin blyghet också.

så dom lekte ett bra tag ihop när han börja släppa blygheten också som jag är glad över.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards