Alla inlägg den 14 februari 2018

Av anonym anonym - 14 februari 2018 23:33

vaknade i morse av att en demolera mitt ansikte eller vänstra delen av mitt ansikte kan man nog mera säga .

och som gjorde att jag ganska snabbt upp på fötterna också så klart så kände mig ganska nyvaken också så klart när detta hände.

i dag trodde jag att vi skulle ha utvecklings samtal trodde jag ja.

mammsen var vaken eftersom hon hade bestämmt sig att följa med på mötet När vi kom dit visade det sig att det den 21/2 som det handla om lite pinsamt men men.

bestämde mig för att försätts med städningen eftersom jag måste ta lite i taget för att inte stressa mig alls som sagt.

Så jag kom ännu en bit på vägen eftersom jag inte vill ha stödgubbar hit. Tål inte änns tanken på detta.

men bestämde mig för att fortsätta i allanfall Som bland annat att jag glömde skriva till sonens gudmor 😐🤭 och sen också att jag glömde höra av mig till henne också .

fullständigt .

sen gymmet körde ungefär 2 timmar besviken på att jag in

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards