Alla inlägg den 18 februari 2018

Av anonym anonym - 18 februari 2018 23:36

hej och hallå vet att jag inte har var mr aktiv med att skriva denna helg sen fredag med kände att det var viktigare med honom trots att jag saknar vårt lilla ❤️ Där hemma så in i bängen måste jag säga.

men får se honom i morgon innan mitt stora ❤️ Och jag drar in till värta terminalen och betalar det sista av extra avgiften på våran Helsingfors kryssning.

har haft en rolig och behagligt helg är glad att jag har honom och hur han har ändra på sig som jag kände på mig att han skulle göra och kände på mig detta också som gjorde att jag ej kunde släppaxhonom alls trots min frustration/panik som jag hade och kände mig så taskigt när jag tänker efter.

men full proppad med humör och en hför annan person än tidigare.

och nu till den andra som jag hoppas att jag kanske kan få svar på också så klart från er som är i samma situation som jammen samtidigt vill skriva om detta lite senare när jag vet tror jag känns bättre då.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards