Alla inlägg den 20 februari 2018

Av anonym anonym - 20 februari 2018 22:40

Från gymmet i dag

Av anonym anonym - 20 februari 2018 21:51

sov som en stock i natt måste jag säga och knappt att jag kom upp ut sängen också till och med .

lilla ❤️ Fick vara hemma i dag eftersom vi skulle till lillemans talpedagog på eftermiddagen.

men blev tjafs som vanligt inom lite saker också .

angående dom här som jag kallar för städgubbar och vilken förlämpning jag tog det egentligen för det ända som jag vill ha hjälp och ingenting annat är bara att fylla saker och såna saker men i städning och matlagning o köpa hem lista sånt fick mig nästan att bara börja skratta helt ärligt snacka om att dumförklara mig .

är nog så glad att jag har psykologen som jag kan tala ut om detta och säga vad jag tycker tänker känner utan att få upprörda saker på sig om att man snackae skit och lögner som det inte är jag är en människa med egen vilja och vet vad hon vill o säga vad jag tycker och tänker också. 

Så detta är det tjafs om det är bara personen själv kan säga vad den vill och bestämma och inte andra åt en som detta fel.

plus att jag började med en bucket list .

vad jag skulle göra under dagen i dag 👍 så är mina planer fram över också.

som min kille sa att det är bara man själv som kan göra ändringar på sig och själv och inga andra som han har helt rätt i också så klart sånt hör man då och då från alla håll och kanter.

kan andra så kan jag och det är något som jag nu tänker kämpa för att göra också dags att ta itu med saken.

kan min kille så kan jag det också så är det bara måste jag säga.

men på morgonen så dammsög jag och sen satte i gång med tvätt maskinen med svarta kläder  så man drar till gymmet.

och träna som jag sen tog och gjorde också.

efter det blev det att leta fram adressen till lilla ❤️ Talpedagog som han nu ska börja hos så småningom också .

men det märktes att han hade en rolig stund i allafall där med lek som dom 2 hade typ memory och sen nån bild bok som han skulle säga vad för bilder det skulle vara högt.

så detta tyckte han var roligt också det märkte jag allt också att han gjorde också så klart. 

Och sen efter det så på hemvägen blev tjafs som vanligt som jag tog upp i början av detta inlägg också.

märks att vi behöver komma bort från varandra innan man sliter håret av varandra som sagt.

 

 

Av anonym anonym - 20 februari 2018 00:15

jag har nu ändra mitt namn här till mamman35 efter att jag i går blev bestulen på fb av nån som har hacka sig in på min sida där och kopiera en massa bilder i från också det här var något som jag har fundera på att ändå göra från mammamuxpux och valde denna nu.

tyvärr kommer det inte så mycket bilder på mig mera eller min son pga av detta som jag ska i dag anmäla via fb och gå till snuten. 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards